Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024

'Έρωτος λόγια για όποιον αντέχει..

 Απ' το μόνο που μ’ έχει γλυτώσει το σκοτάδι ανάμεσα μας είναι τα μάτια σου. Πώς θα είναι τα μάτια σου; Θα έχουν βλέμματα διάσπαρτα για να χωρούν ανάμεσα τους χιλιάδες σκέψεις; Πώς θα δομηθούν οι σκέψεις όταν φανερωθούν στο φως τα όρια που καταλύθηκαν στο σκοτάδι; Είμαι περίεργη μα δεν είμαι γάτα κι έτσι ξεγλιστρώ απ' το φονικό. Θα επιτρέψω ωστόσο μερικούς τραυματισμούς. Μου είναι απαραίτητοι για να εξασφαλίσω τη φροντίδα σου. Θα με προσέχεις; 

Ποτέ δεν ονειρεύτηκα τη στιγμή που σε γνώρισα. Κάτι την τύλιγε μυστικά. Σαν ένας μανδύας καθρέφτης. Μέχρι που ήρθες εσύ εκείνο το βράδυ, με το “χαμόγελο σφυράκι” και το καμουφλάζ της ζωής μου θρυμματίστηκε.

Αν ξέραμε τι προκαλούμε θα ήμασταν αυτοί ή κάποιοι άλλοι; 

Πιο πολύ απ' όλα χαίρομαι που η μυρωδιά σου δε μου θυμίζει τίποτα. Έτσι πρέπει. Για να γίνεις το καινούριο που αυτή τη φορά δε θα αφήσω να πα- λιώσει ποτέ. Γιατί αρνούμαι να σε χορτάσω. Μόνο θα σε αναμασήσω σαν καλό-κομμένο φρέσκο καπνό. Και εσύ ξέρεις, έχεις μάθει πια, πώς σερβίρεται το αντικείμενο του πόθου. 

Μη σταματάς να με σκέφτεσαι.  Μου αξίζουν τα χειρότερα μα όχι να σταματάς να με σκέφτεσαι. Είναι ο μόνος τρόπος για να γίνεις -προσθήκη κατ' επέκταση- στο μυαλό μου. Το έχω τόσο ανάγκη. 

Ξέρεις, θα ήθελα να έχω ένα τριζόνι από την έρημο.. Θέλω να μου μάθει με πιο τραγούδι επιβιώνει κανείς από τόση ζέστη. Γιατί ο έρωτας σου με καίει.  Η φωτιά  του σμιλεύει τις ιδέες μου.  Δροσίζομαι μόνο με την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις. 

Σε θέλω 

Δεν υπάρχουν σχόλια: